Technisch web analist met marketing inzicht

Van Jeffrey tot Jeff Freelance
Sinds 2017 ben ik actief in de online marketingwereld. Waar ik ooit begon als growth hacker, ontdekte ik al snel mijn passie voor de technische kant van het vak, en ontwikkelde ik me tot technisch web analist. In 2019 ging ik aan de slag bij Oogst (later Merkle en nu Dentsu), waar ik werkte voor mooie klanten als Corendon, Mazda, Beslist en HEMA. Daar werd het me duidelijk: mijn talent ligt in de techniek. Coderen en complexe datastructuren zijn echt mijn ding.
Met mijn achtergrond in Small Business & Retail Management heb ik bovendien een scherpe ondernemersblik. Daardoor weet ik precies hoe ik de wensen van marketeers en website-eigenaren kan vertalen naar concrete, haalbare oplossingen voor developers.
Wat ik het leukste vind aan mijn werk? Dingen werkend krijgen! Er gaat niets boven het moment waarop een event door allerlei systemen heen zijn weg vindt naar de eindbestemming. Misschien een beetje nerdy, maar ik word daar echt gelukkig van!
Daarnaast ben ik sterk in probleemoplossing. Waar standaardoplossingen tekortschieten, zorg ik graag voor maatwerkoplossingen die passen bij de specifieke behoeften van mijn klanten. Mijn aanpak is helder en gestructureerd: ik begin met een solide basis van een meetplan en data layer en werk vanuit daar verder met een grondige opzet van Google Tag Manager en de juiste tracking.
Sinds 2021 werk ik als zelfstandig web analist onder de naam Jeff Freelance. Mijn missie? Bedrijven helpen om meer inzicht te krijgen in hun data en daardoor hun online prestaties naar een hoger niveau te tillen.
Buiten werktijd ben ik regelmatig in de sportschool te vinden, speel ik voetbal, lees ik graag, en ga ik vaak op pad met mijn vriendin.